.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.

استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.
 

به گزارش شمال نیوز در رشت ،علي عبداللهي امروز در همايش بزرگ شوراها در اين شهرستان افزود: اعضاي شوراها نمايندگان مردم هستند و آنها بايد بايد با تمام قوانين آشنا شده چرا كه آن چيز كه اهميت دارد كاركردن اين اعضا در چارچوب قوانين است.
وي با بيان اينكه فرمانداران بايد مصوبات شورا را با قانون تطبيق دهند، گفت: تطبيق مصوبات شورا با قانون برعهده فرمانداري‌هاست، چرا كه در صورت مطابقت نشدن، آن قوانين قابل اجرا نيست.
استاندار گيلان نقش شوراها را در توسعه شهرها و روستاها مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: نقش شورا در توسعه استان يك امر بي بديل و برجسته است و حضور شوراها روند توسعه شهرها و روستاها را سرعت مي بخشد و در پي آن رفاه و آسايش مردم تامين مي‌شود.
عبداللهي گفت: شناخت ظرفيت‌هاي حوزه انتخابي، اولين كار شورا است كه مي‌توانند در چارچوب آن برنامه ريزي كرده و منابع عمراني و توسعه شهر را معين سازد.
وي تصريح كرد: درآمد شهرها بسيار پايين است و شوراها مي‌توانند با برنامه ريزي درست موجب افزايش درآمد شهرها شوند و در اين راستا بايد زمينه سرمايه گذاري را مهيا كنند.
ناصر عاشوري،‌ نماينده مردم شفت و فومن نيز در اين مراسم، شورا را عامل وحدت، انسجام و دوستي دانست و تاكيد كرد: مسئوليت پذيري در نظام يك تعهد، وظيفه و خدمتگزاري براي مردم است.
رئيس شوراي استان گيلان نيز گفت: شوراها نهادهاي مدني هستند، اما 20 سال از بدنه مديريتي كشور عقب هستند.
زهرا نظري اظهار داشت: قانون شوراها منسجم و هدف‌مند نيست و اصلاحاتي كه برقانون انجام شد نه تنها شوراها را كارآمد نكرد، بلكه آنها را محدودتر نيز كرد.
وي تاكيد كرد: مديران بايد زمينه تعامل نهادهاي مدني را فراهم كنند.
در اين همايش از شوراهاي برگزيده كشوري و استاني قدرداني شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.